Ací us deixe el díptic que hem realitzat per a l’assignatura
d’educació del moviment. En aquest el que hem fet ha sigut, agafar els
paràgrafs que ens han resultat més interesants i més contradictoris i explicar
el perquè d’açò a partir de la nostra opinió i els nostres coneixements de
l’assignatura.
La nostra forma d’abordar el díptic ha sigut: hem considerat
aquells extractes de textos, els quals ens semblaven correctes i que partien
d’un marc teòric que per a nosaltres fora consistent, com a part de “el moviment
és educatiu”. Mentre que aquells que ens semblaven discutibles, els hem
considerat com a part de “el moviment no és educatiu”.
Aquesta experiència, ens ha resultat un poc extravagant, com
ja havia comentat en el post anterior; no obstant ens ha servit per a comparar
les nostres opinions sobre aquell tipus de moviment que considerem educatiu i el
perquè. Així, ens ha ajudat a augmentar els nostres coneixements al comentar
els textos amb els companys i la diversitat d’opinions que açò ha suposat.
Per a més informació podeu visitar els blogs dels meus
companys de díptic: Alberto Jiménez i Josep melià
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada