dilluns, 9 de febrer del 2015

BENVINGUDA

Hola a tots i a totes, aquest blog al  que he anomenat “Motus Educationem” serà el meu blog per a l’assignatura d’Educació del Moviment, on intentaré aportar informació relacionada amb les classes i el temari de l’assignatura, a més d’articles, vídeos, opinions, etc. Que hem semblen interessants i relacionades amb els temes que anem tractant al llarg del quadrimestre.

Aquest és el primer blog que cree i vaig un poc perdut, intentaré fer-lo meu amb el temps, però si algú te alguna idea per millorar-lo, li agrairia el seu comentari amb la seva opinió.

 Per si algú s’està preguntant el per què d’aquest nom: Motus Educationem; dir que simplement he intentat buscar un nom diferent i original, pot ser que a alguns els sembli una tonteria però pel que he pogut veure, totes les possibles variacions d’Educació del Moviment, ja han sigut utilitzades... així que he preferit intentar alguna cosa nova.

Per últim dir que el blog estarà escrit principalment en valencià, ja que és la meva llengua materna i amb la que em senc més còmode escrivint i donant la meva opinió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada